söndag 25 januari 2009

Kort och smycken

Så fanns det möjlighet att scanna! Helgens alster i form av halsband och några grattiskort av olika slag. Först ut är mina länkhalsband i olika varianter. Det första är en beställning - är det kanske du som ska få det i 30-års present?


Nästa halsband gör inte bilden rättvist - det är en lek med vita sötvattenspärlor och ljuvliga silverpärlor - en dröm för den som är lite romantiskt lagd kanske?

Jag älskar grönt och när jag hittade dessa gröna snäckskalspärlor på Pysselakuten i Vänersborg, så kunde jag ju bara itne lämna dem där!

Ytterligare ett halsband som går i gröna toner men nu ett kedjehalsband med hänge:
Be my Valentine:

Do you dare? Halsband med små döskallar och röda glaspärlor:


Och till sist Blue dreams:
...och ett halsband med ljuvliga rosa ispärlor som t o m jag gillar trots att jag verkligen har svårt för rosa.....:


På pysselträffen i lördags knåpade jag förutom 3 LO:s ihop några kort också. Ett grattiskort till ett par bekanta som just fått en son och ett gratiskort till min bror som fyller år i kommande vecka:



Inga kommentarer: