torsdag 16 april 2009

Solen ger både ljus och inspiration!

Attans vad man kan få fart med både det ena och det andra när solen behagar titta fram! Under påsklovet hann jag inte bara sola och pusta fönstren (och detär ett par stycken kan man lugnt säga!) nej, jag hann med att göra en hel del kort också.
Här är några smakprov:




Blogger och jag är inte överens just nu (jag kan inte överföra bilderna som jag vill visa) så jag återkommer med mera!

Mera pysselinspiration!
På scrapbooking-shoppen Designats blogg finns en färgutmaning. Man ska inspireras av de fyra härliga vårfärger som Rimna skapat utifrån. Kika in! Du några dagar till på dig att delta i utmaningen!. Mitt bidrag blev så här:



Ett morsdagskort i alla enkelhet. (Det syns lite dåligt, men bokstäverna är lackade och syns mycket tydligare in real life.)





Inga kommentarer: