lördag 30 maj 2009

Morsdag och annat smått och gott

NAMNSMYCKENA är en succé och jag ha gjort flera beställningsjobb. Senaste varianten är ett halsband med blå/turkosa pärlor + hjärta samt tre tags med namn på familjens barn - morsdagspresent till en kollegas fru:
Jag har gjort många kort sedan jag senast uppdaterade och alla kommer inte att läggas ut här, men några fler exempel kan ni få ta del av. Här är de:

Ett beställningskort till en person som jag inte visste så mycket mer om än namn och födelsedag.


Så var det morsdag imorgon. Ett litet kort kan väl vara på sin plats kanske:


Det är så kul med scrapbooking och stämpling! Jag har haft turen att komma över en Quickutz-tång till ett bra pris på Pyssel.net. Gôtt! Nu kan jag använda den när jag "bara" ska trycka ut någon bokstav. Min cuttlebug är lite omständigare att ta fram och ställa tillbaks på sin plats- men, den är ett superbra redskap och kommer inte att bytas ut :o)

































































1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Himmel vilka fina namnhalsband du gör!!! Superfina!!

Korten är också ljuvliga - gillar speciellt det första.

Ha det gott - nu är det inte långt kvar till sommarlovet! ;)

*kram*
Jeanette