måndag 28 juli 2008

Sol och värme!

Vilken härlig sommar det blivit till slut! Vi har haft 32-33grader varmt de senaste dagarna och vattnet i Vänern har varit riktigt varmt! Bada måste man annars blir värmen för påfrestande. (Tur att vi har värmepumpar som går att köra som AC och kyla ner huset med på kvällarna...). Sommarkvällar som dessa är det svårt att sova och det har tillverkats fler kort än någonsin.

Här är ett gäng småkort att t ex knyta på paket eller blombuketten:Ett grattiskort som är en personlig favorit: Min svägerska beställde ett kort som hon vill ha till en babyshower. Här är två förslag som hon ska få kika på:




















Jag blev så förtjust i mönsterarket som jag använde på "Babylycka-kortet" så jag gjorde ytterligare ett kort där jag använde det:




















































Inga kommentarer: