onsdag 19 november 2008

Long time no seeing!

Det är mycket nu med familj och jobb och bloggen har fått komma i sista hand. Men, idag finns det lite tid att uppdatera!

Några kort har det blivit, de var mina bidrag till Magdas Cyberpyssel, Brunkullans cyberpyssel och ja, lite annat smått och gott. Det första kortet är ett otraditionellt kort, med stämpel som inte är en typisk julstämpel:

.

Nästa kort är ett julkort i otraditionella färger - turkos, rosa och brunt skulle det vara:


Följande uppdrag var att tillverka ett kort med spets, blommor och stämpelmotiv:



När RosaBandet insamlingarna pågick som mest runt om på internet i oktober, så hade Scrapaddicted en auktion i sin blogg och till den gjorde Marie ( http://marie.robe.nu/) en hel del fantastiska alster. Jag blev otroligt inspirerad av en inspirationsbok och liftade den! Här är min variant av inspirationsboken:

FRAMSIDAN: Fler sidor finns men datorn och jag är inte överrens alls idag! Fixar inte att få bilderna hit på ett bra sätt.....













Fler sidor finns men datorn och jag är inte överrens alls idag! Fixar inte att få bilderna hit på ett bra sätt.....




















Inga kommentarer: