fredag 6 mars 2009

Snart dags för mässan med stort M!

Ja! nu är det mindre än ett dygn kvar och det ska bli så himla kul! Inte bara för att stämpel och scrapmässan är en av de största och riktigt matnyttig, utan också för att jag ska åka med ett gäng tjejer och bara ha KUL under dagen!

Inspirationen kanske infinner sig då? Just nu är det lite si och så- arbetet tar mycket tid, inte minst tankekraft - men jag har i alla fall lyckats knåpa ihop en LO till en tävling på Pyssel.net. (kan inte visa den här ännu). Håll tummarna för att det är min tur att vinna!

Dagens glädjeämnen idag är:
1. Mitt nya arbetsschema ser mycket bra ut- lediga fredagar resten av terminen (jippi!)
2. Fredag = fredagsmys med tjejerna (och de har bakat kladdkaka med mormor idag eftersom de varit hemma från dagis)
3. VÅRSOL! Det är helt fantastiskt hur lätt livet känns när vårsolen tittar fram, dagarna blir längre och det blir varmare så sakteliga.
4.Överraskingar! Min snälla svärmor skickade ett litet pysselpaket till mig igår- kul!
5. MÄSSA imorgon och jag ska dit hela dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååhh vad härligt det låter! Synd att man bor så långt norrut... ;)