söndag 9 januari 2011

Favoritlayouter 2010



Nytt år- nya idéer!

Som de flesta andra scrappare har jag tittat tillbaks på mina aster från föregående år - 2010 - och valt ut de 10 LO som är mina favoriter. Utan inbördes ordning (det blir alldeles för svårt att rangordna dem) så presenterar jag dem nu- Håll tillgodo!





1. Lilla A som nyfiket och glatt studerar stora A och hennes klasskamrater, juni 2010



2. Lilla A och jag åker båt, Pataholm juli 2009


3. Stora och nyfödda lilla - april 2005



4. Lilla A - en vit LO (som jag inte lyckas få in rättvänd här på bloggen). Kortet är mitt absoluta favoritkort på lilla A - taget i julhelgen 2009



5. Stora A är tandlös! Snart 7 år och snart inte en gadd i munnen :o) Våren 2010




6. Stora A:s underbart blå ögon. 2010


7. Keeping the toothfairy buisy! Stora A nästan tandlös :o) Sommaren 2010


8. Midsommarfirande på dagis 2009 (Gamla bilder men oscrappade tills nu)


9. Kärlek. Vår katt Rosso är en liten skrutt här, och stora A likaså :o) Sommaren 2006


10. Storfiskar´n. Lilla A fiskar sill i Karlskronas skärgård. Maj 2010




























3 kommentarer:

Mamapuh sa...

Bra val - de är jättefina!

Jeanette Wallén sa...

Kanonfina LOs - och vilka söta döttar du har!!!

agnelia sa...

Jättefina layouter! Fast ibland missade jag dem nästan för jag fångades av dina oemotståndliga döttrar! ;-)

Min favoritLO är den första. :)