fredag 21 januari 2011

Grattiskort till 30-åring och annat smått och gott

Min góa kollega Annie, fyllde jämna 30 för ett tag sedan. Känner man denna härliga tjej så vet man att det är svart och rött som gäller! Så, födelsekortet blev så här:



För er som gillar det här med pyssel kanske digiscrap (=digital scrapbooking) är en spännande utmaning. Jag har hittat en fantastiskt bra sida med massor av gratismaterial för detta ändamål;

Susie Q´s Stuff

Så många bra templates, papper, elements mm. Jag blev alldeles till mig av allt fint hon har hittat i cyberspace och länkar vidare till!

2 kommentarer:

Teres sa...

Hittade till dej via pyssel.net. Kul att se alla dina fina alser som du bloggat den senaste tiden. Gillar layouten som går enbart i vitt extra mycket.

kram/ Teres

BellaMio sa...

Vilket vackert kort!!! Och jag som inte ens är speciellt förtjust i lila, hihi...

Ville bara titta in och tacka för din underbart goa kommentar om mina blommor inne hos Pysseltagen. Gissa om jag blev glad!!! Tack snälla.

Ha en skön söndag!