tisdag 10 februari 2009

MHV-paketet har anlänt!

Jippi! Mitt paket från februarimånads hemliga vän - MHV- på Pyssel.net, anlände idag.Tusen tack!Under helgen pysslade jag en del- mest halsband men det blev även några kort:
Dagens fem glädjor är:
1. Det har snöat hela dagen = ljusare ute och gladare barn och vuxna!
2. Mitt MHV-paket som gjorde mig riktigt pysselsugen!
3. Minstingen somnade fridfullt i soffan (och jag slapp natta henne i 1 timme)
4. Den superfina pärltavla som min 5-åring gjort på dagis och hennes stolta ansikte när hon visade upp den!
5. Snart är det sportlov! Bara 2 arbetsdagar kvar (jag är ju ledig på torsdagar)










1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Så mycket fint det fanns här! Du gör fina kort och smycken, så hit kommer jag snart tillbaka. Jag blev också väldigt glad för dina glädjelistor! Vilken bra idé! Ha en trevlig kväll! /Gunilla75 från pyssel.net