fredag 6 februari 2009

Ny utmaning: 5 saker som gjort mig glad idag

Vintergrått, lite halvtråkigt väder och trött..... Det är dags att haka på Maries utmaning:Skriv ner 5 saker som gjort dig glad under dagen och fokusera på det som är BRA, visst är det en uppmaning värd att följa?
Om du också vill haka på så skriv en liten kommentar till inlägget (och besök Maries blogg för att även hon ska veta vilka som "är med").


Dessa fem saker har gjort mig glad idag:

1. Att jag varit ledig från jobbet och har kunnat göra sådant jag vill hela dagen.

2. Att min snälla mamma hjälpte mig stryka tvätten (jag avskyr att stryka!).

3. Att Agnes hittade mitt halsband som jag förlagt och

4. att hon blev så stolt och glad över min reaktion- kramen jag fick är obetalbar!

5. Att vi hade en så härligt friluftsdag på skridskor igår -det gav mersmak!

Inga kommentarer: